Strangers Guess Each Other's Body Count
3,004,981
Reddit
merch: ko-official.com
podcast: www.youtube.com/tinymeatgang
2nd channel: hrposts.info/nick/y06...
new song: song.link/us/i/1533963500
world tour tix: tinymeattour.com

instagram: instagram.com/codyko
twitter: twitter.com/codyko

business: mahzad.babayan@unitedtalent.com

edited by: www.youtube.com/blamejames

Komentari
  • Rick van dam
    Rick van dam

    the freakiest thing ive ever done is i ate a bagel

  • Hadeel Elsadek
    Hadeel Elsadek

    Don’t hit ur vape at 8:58 I choked

  • Natalie Balogh
    Natalie Balogh

    Cody “sniffing out the virgin” with that hairstyle makes him look like Ms. Trunchbull from Matilda

  • CynicallyDepressed
    CynicallyDepressed

    That virgin was bullshitting at the end to save face

  • sol kai
    sol kai

    I like the bun

  • rat meat
    rat meat

    1500 I call bullshit unless the dude is gay and goes to bathhouses non stop

  • Noob Squad
    Noob Squad

    That 1500+ guy looks like he might have more STDs than the number of people in the video.

  • Kelly Cusick
    Kelly Cusick

    having over 500 myself i feel less "busy" after seeing 1500.. lol

  • Erik Schneider
    Erik Schneider

    1500+. This is what we in Germany call a "G'schichtn aus'm Paulanergarten"

  • snail's nipple
    snail's nipple

    everyone is kinda going after that poor verging guy, but for me even those 10-100 numbers are insane…also save the girl standing there with number 3 - apparently she needs protection at this point lmao

  • Nitya
    Nitya

    Coming from India , my college class is made up of atleast 80% virgins.

  • L K
    L K

    So u trash on the guy for being a virgin but once he says it’s his culture ur fine w it? Wtf do u think a culture is? Some magical ancient passed on tradition that shouldn’t be questioned? Culture is legit just a set of beliefs and practices of a group, so legit staying a virgin bc of peer pressure is ok somehow but otherwise it’s not? Do u just not have many minority friends? I unsubbed a while back bc u shamed this other white dude for being a virgin. I was gonna subscribe again cuz I thought u grew as a person. Turns out I’m wrong, and ur still an insecure little frat boy in a grown man’s body…

    • kaustubh thakur
      kaustubh thakur

      The roast lmao

  • Akasha Ezaeth
    Akasha Ezaeth

    1500+ soul bondssssss

  • Spark_
    Spark_

    Cody looks like he would tell me how crystals can open my third eye in the middle of the rosé aisle in whole foods

  • Colby Wakefield
    Colby Wakefield

    Wtf was adidas pants’ body count???

  • Jose Medina
    Jose Medina

    Cody looks like the yoga instuctor from GTA V...

  • 3lushie
    3lushie

    If I had a nickel every time I saw something related to guitar in the comments, I’d have two nickels! Which isn’t a lot, but it’s weird that it happened twice…

  • Bwy
    Bwy

    I really saw body count and was like, ah, murder.

  • strawbry
    strawbry

    how much mayo did u put in ur hair today?

  • kaja nu'u
    kaja nu'u

    Fuck the fact that they can remember 1500+ is amazing I’d lose count Jesus Christ

  • Riley McGowan
    Riley McGowan

    Cody Ko more like Cody Cut

  • Michelle
    Michelle

    So you’re a loser if you don’t choose to have a lot of sexual experiences…. Great

  • Hattie Hughes
    Hattie Hughes

    cody really confided in us about his pigeon feet

  • McKenzie Trujillo
    McKenzie Trujillo

    Crooked-feet people where ya at?

  • L. S.
    L. S.

    🥴🥴🥴🥴🥴🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮

  • kallingil
    kallingil

    The Virgin guy will get a medical degree and then we'll talk.

    • Jahnse Myar
      Jahnse Myar

      yay more stereotypes

  • Shiv Tumane
    Shiv Tumane

    m.hrposts.info/five/video/y4fOqoGgg5hpk9g

  • Nikola Pavlovic
    Nikola Pavlovic

    Way too much cap in here

  • The idiot who still uses caustic
    The idiot who still uses caustic

    1:21 there is one imposter among us

  • Quinlan Vos
    Quinlan Vos

    Digging Cody’s new hair style!

  • Clara Kittmer
    Clara Kittmer

    The fuvking producer

  • mejai israa
    mejai israa

    I don't even know 1500 people.

  • LBenn302
    LBenn302

    My man doesn’t have 1500 bodies. Straight cap.

  • TwoMgs
    TwoMgs

    mine is so high, im running out of alibis and places to dig holes....

  • Jenna Kenna
    Jenna Kenna

    Lmao @the creepy producer, its fkn true!

  • Eliza Smith
    Eliza Smith

    THERE. IS. ABSOLUTELY. NOTHING. WRONG. WITH. VIRGINITY. Like seriously?!!? Maybe people are just waiting for the right one. No matter a person's reason for virginity, they don't have to justify or explain it to anyone. Just like having sex (through consent) is a choice, so is virginity. So don't disrespect people's rights to remain a virgin. Just as one shouldn't disrespect people's rights to have sex.

  • Benana2005 XD
    Benana2005 XD

    Lmao Cody with his hair back looks like kelsey

  • cyphertaehyungie
    cyphertaehyungie

    the 1500+ guy is absolutely lying

  • El Duderino
    El Duderino

    1500 guy is lying. Seems like he says it, just to be able to say it lol

  • Alex J. Smith
    Alex J. Smith

    Cody and the sidemen are bound to share the same audience

  • BIOHAZARDCURE
    BIOHAZARDCURE

    Don't worry guys. I just like you have a bodycount of 0 because I too am a "loser". Don't value yourself on the approval of another. You as a human have intrinsic value! :)

    • KBR Arn
      KBR Arn

      @BIOHAZARDCURE yeah no just wait until you found the one dude. chasing tail always ends poorly

    • BIOHAZARDCURE
      BIOHAZARDCURE

      @KBR Arn Thanks. I'm long gone with that. It just feels kinda shitty sometimes that no one picked me ya know? I can't possibly think about all the work that goes into chasing tail so I'm content with my choices at this point.

    • KBR Arn
      KBR Arn

      only virgins care about if youve had sex or not. Almost all of my friends are virgins since im young and they talk about sex all the time. But i promise you sex is not important. It legit changes nothing in your life. So dont worry about losing your virginity dude

  • Motorboi 69
    Motorboi 69

    This is before I see the end, I want it to be the plaid shirt guy, but it’s totally the tall dude Aye it’s the beard guy

  • AaLynn Odell
    AaLynn Odell

    Never thought in a million years keeping a spreadsheet of your sexual partners was a thing hut again this gen proves me wrong. LMAO

  • Angus MacDonald
    Angus MacDonald

    The person that said they had sex with 1500 people, is a major liar

    • KBR Arn
      KBR Arn

      no hes just gay

  • Zackwars
    Zackwars

    The KingSlayer actually being the 1500+ was just legendary

  • The1920sChannel
    The1920sChannel

    Someone keeping track all the way up to 1,500 would be a bit of a red flag...

  • J_laubster
    J_laubster

    okay ngl hwo are so many so high, this is nuts

  • Humanure
    Humanure

    fr the producer is always on some sus shit

  • Humanure
    Humanure

    as a womon, i don’t understand the appeal of a man who has had plenty of sex lol. unless it’s just hookup type shit and you aren’t looking for anything further with them. but otherwise i’m like not super attracted to someone who’s dogged off with the whole neighbourhoods worth of women? am i the minority here or like what’s the deal

  • Darren Tupman
    Darren Tupman

    I stand with my feet out and I’ve entered like so many people

  • Harambe
    Harambe

    That first dude is humble as hell

  • ItsReal Raf
    ItsReal Raf

    Wow man I regret not watching your videos. You funny as hell man😂😂

  • Anju Bhandari
    Anju Bhandari

    I have a feeling Cody is part of cut channel 🤣🤣🤣

  • Raymond Kuma
    Raymond Kuma

    Jesus died so you don't have to go to hell ask God to forgive you of your sins and he will. 🙏God will help you with any of your problems as long as you ask.

  • Tejas
    Tejas

    Man is this what Americans look like... Wtf is this collection of people.

  • VirgateSpy
    VirgateSpy

    12:55 I ALMOST SPIT MY COFFEE LMAO

  • josukepark
    josukepark

    well the dude doesn't have anything to be embarassed by for honestly saying hes not super sexually experienced. it just doesnt matter. everyones got different feelings about sex...its not that hard to understand, literally there are so many other things that are important.

  • Garf2O
    Garf2O

    Why is shawn micheals reacting to videos

  • Life of a Hogan
    Life of a Hogan

    Damn you be looking 40 in this video

  • Brigham Brown
    Brigham Brown

    This dude is sooo funny. Can't not sub😂

  • camila Indriago
    camila Indriago

    Kodi looking like he could be an extra in 47 Ronin

  • Gumball Watterson
    Gumball Watterson

    I tell people to get bodied

  • yung sexist
    yung sexist

    im a virgin and i have a higher bodycount than them all 😎

  • Genny Mae Rowed
    Genny Mae Rowed

    Plot twist: Cody is a virgin

  • Jonathan Alvarado
    Jonathan Alvarado

    Cody ko with hair like that reminds me of Fabian from GTA💀

  • BroItsVice
    BroItsVice

    That dude was the King preaching some real shit about sex.

  • Jamie Logronio
    Jamie Logronio

    why does Cody look like Lin Manuel Miranda in the thumbnail🤨🤨

  • Scum
    Scum

    Gay dudes always seem to be hyper sexual… they should’ve known

  • Ant My Dude
    Ant My Dude

    I thought they were going to guess their weight when I looked at your thumbnail lol

  • Tomato icecream
    Tomato icecream

    i thought the title meant murder, I’m very uncomfortable.

  • Whippet Snippets
    Whippet Snippets

    cody looks like pete wentz

  • JohnoftheDead
    JohnoftheDead

    Why is the audio so bad on your mic, god that humm is driving me insane.

  • WE SUCK AT LIFE
    WE SUCK AT LIFE

    I need to hit up 1500 dude for some time management tips

  • Noah Sample
    Noah Sample

    I’ve never watched you before but holy fucking shit is this commentary brain numbingly boring this is the thought inciting dribble I would spit out in 6th grade

  • Hunter Johnson
    Hunter Johnson

    F

  • ilove titties
    ilove titties

    How could you scroll past that thumbnail and title and not click this video

  • Amy Dassi
    Amy Dassi

    Bro wtf I’m a decently attractive college girl with a high sex drive and I’ve only slept with 2 people. How tf do these people have such high numbers 🧐

    • S L
      S L

      What do you want, a cookie and some applause? Some people have dated more than you, wow shocking.

    • DINO the dino
      DINO the dino

      It is what it is

  • Lydia Bowerman
    Lydia Bowerman

    One day I hope Cody is in a cut video

  • Christian Visto
    Christian Visto

    i feel bad for the guy 😭😭

  • Almighty Almanzo
    Almighty Almanzo

    I haven’t watched your videos in years but i just graduated boot camp and felt the need to come back and tell you that you both look and sound exactly like my drill sergeant

  • devon browne
    devon browne

    My body count is 3 and my fiancé/mother of my child is 10+. Idek how too feel the fact that I wrote this out is problematic. God help us all

  • moxxi to the max
    moxxi to the max

    HELP THE GUY THAT HAD SEX WITH 1500 PEOPLE LOOKS JUST LIKE AN ENGLISH PROFESSOR I HAD (it's not him but it's uncanny holy shit)

  • Thalia
    Thalia

    1500+ is just disgusting

  • Mike Broughton
    Mike Broughton

    I could watch buddy with the Hawk Gang shirt interview people all day

  • Darcy Hollinsworth
    Darcy Hollinsworth

    Kody Co looks my tattoo artist with his long hair ... whats going on

  • alexis
    alexis

    i wonder what people think if they ever walk by cody’s house and just hear “UNLIKE, MR.VIRGIN BOY OVER HERE! WHAT A LOSER!”

  • Pavlos Berd.
    Pavlos Berd.

    Cody has turned into Fabien LaRouche lmao

  • Mr. Mur
    Mr. Mur

    Me gustan tus videos, saludos desde El Salvador

  • VolcanicASHGaming
    VolcanicASHGaming

    Why does Cody look like the main bad guy in karate kid 3

  • Cheerioss -
    Cheerioss -

    Lmao i literally don’t believe he could’ve fucked over 1500 ppl

    • DINO the dino
      DINO the dino

      Same lmao

  • Dani T
    Dani T

    babe you are making a fun of yourself im sorry

  • Aurora Brown
    Aurora Brown

    Sidemen tinder video😹

  • KR6 Productions
    KR6 Productions

    Man who's saving himself and confident about it >>>

  • Aaron bair
    Aaron bair

    No ones gonna point out that he did the math wrong and I’m 13

  • That one guy
    That one guy

    I have 7 in my basement

  • Satrio Arif
    Satrio Arif

    I thought it was killstreak... Pretty dissapointed...

  • Lean Swagger
    Lean Swagger

    Yo the asian shawty to the right is looking like a whole crispy tamarind duck with a side of pad ka ree!!!

  • Ok
    Ok

    1500+ def has an std no way

  • Syd
    Syd

    King slayer was also standing like a virgin

  • Cob Man
    Cob Man

    1500 is a giga chad